Ringi
nimi
|
Juhendaja
|
Sihtrühm
|
Aeg
|
Eesmärk
|
Pallimängud
|
M.Raam
|
4.-5.kl. poisid
|
K 13.25
|
Arendada pallimängu oskuseid, piirkonnasisestest
võistlustest osavõtt.
|
Rahvastepall
|
K.Põdra
|
5.kl. tüdrukud
1.-2. kl.
|
N 13.30
|
Õpetada
süvendatult rahvastepalli mängu, valmistuda ja treenida maakondlikeks
rahvastepalli võistlusteks.
|
Mudilaskoor
|
A.Aros
|
1.-4.kl.
|
K 13.25
|
Lapsed
õpivad matkimise teel oma häält juhtima. Peale laulmise saavad lapsed ka
liikuda ning mängida ja tunda rõõmu koosolemisest.
|
Plokkflööt
|
A.Aros
|
1.-3.kl.
|
E 12.30
|
Ringis
kaasa löömine annab võimaluse saada muusikalisi algteadmisi noodi- ja
rütmiõpetusest, annab võimaluse omandada koosmängu- ja kuulamisoskuse ning
demonstreerida seda ka teistele.
|
Vokaalansambel
|
A.Aros
|
4.-6.kl.
|
R 13.30
|
Ansambli
töö põhineb põnevatel hääleharjutustel, mis aitavad demonstreerida erinevaid hääle tekitamise võimalusi,
mitmehäälsust õpetavatel kaanonitel, lühilauludel ning on suunatud repertuaari
omandamisele koolisisesteks, -välisteks üritusteks.
|
Sõnakunstiring
|
E.Kruusmaa
|
5.-9.kl.
|
projektipõhine
|
Koolielu
elavdamine. Kooli ürituste läbiviimine ja toetamine. Õpilaste esinemisjulguse
parandamine, ilmekuse arendamine.
|
Rahvatantsuring
|
E.Saaber
|
3.kl.
|
R 13.25
|
Arendada
koostööoskusi, partneriga arvestamise oskust, rütmitunnet, liikumist
muusikas, esinemisjulgust, õpetada eesti
rahvatantsu põhisamme ja tantse.
|
Robootika
|
M.Pitsner
|
1.kl.
2.-3.kl.
|
N 13.25
N 14.20
|
Kasutades
robootikat, õpivad lapsed koos töötades põnevaid ja naljakaid probleeme
lahendama. Tunni alguses õpime uue programmeerimise nipi ning pärast seda
lahendavad lapsed vastavalt õpitule ülesande.
|
Robootika
|
R.Kits
|
6.-7. kl.
|
R 15.15
|
Pakkuda
läbi käelise tegevuse ning arvuti kasutamise lastele teadmiseid ja oskuseid
lihtsama taseme mehhatroonikast ja programmeerimisest.
|
KEAT
|
H.Roostik
|
6.kl.
|
projektipõhine
|
Suunata
õpilasi koostööd tegema arvestades
kaaslaste individuaalsust , uute teadmiste omandamine. Osavõtt KEAT
laagrist.
|
Taaskasutus
|
K.Štukert
|
5.-9.kl.
|
K 14.20
üle nädala
|
Propageerida
õpilaste hulgas taaskasutust, arendada ettevõtlikkust. Leida looduslikke
materjale, mida saaks kasutada sisustuselementidena. Tunda rõõmu oma kätega
meisterdatud asjadest ja pakkuda silmailu teistelegi.
|
Loodusring
|
V.Padonik
|
1.-2.kl.
3.-4.kl.
|
E 12.30
E 13.25
üle nädala
|
Huvi
äratamine looduse vastu, selle väärtustamine ja loodust säästva hoiaku
kujundamine. Enamlevinud taime- ja loomaliikide tundmaõppimine.
|
Loovusring
|
E.Rikma
|
1.-2.kl.
3.-4.kl.
|
E 12.30
E 13.25
üle nädala
|
Läbi
erinevate tegevuste arendada laste loovust ja fantaasiat, iseseisva mõtlemise
ja tegutsemise oskust.
|
Liiklusring
|
K.
Põdra
|
4.kl.
|
N 8.00
|
Rattalubade
tegemiseks vajalike liikluseeskirjade õppimine.
|
neljapäev, 11. september 2014
Rakvere Põhikooli huviringid 2014 – 2015
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar