neljapäev, 11. september 2014

Rakvere Põhikooli huviringid 2014 – 2015


Ringi nimi
Juhendaja
Sihtrühm
Aeg
Eesmärk

Pallimängud

M.Raam

4.-5.kl. poisid

K 13.25
Arendada  pallimängu oskuseid, piirkonnasisestest võistlustest osavõtt.

Rahvastepall

K.Põdra

5.kl. tüdrukud
1.-2. kl.

N 13.30
Õpetada süvendatult rahvastepalli mängu, valmistuda ja treenida maakondlikeks rahvastepalli võistlusteks.

Mudilaskoor

A.Aros

1.-4.kl.

K 13.25
Lapsed õpivad matkimise teel oma häält juhtima. Peale laulmise saavad lapsed ka liikuda ning mängida ja tunda rõõmu koosolemisest.

Plokkflööt

A.Aros

1.-3.kl.

E 12.30
Ringis kaasa löömine annab võimaluse saada muusikalisi algteadmisi noodi- ja rütmiõpetusest, annab võimaluse omandada koosmängu- ja kuulamisoskuse ning demonstreerida seda ka teistele.

Vokaalansambel

A.Aros

4.-6.kl.

R 13.30
Ansambli töö põhineb põnevatel hääleharjutustel, mis aitavad demonstreerida  erinevaid hääle tekitamise võimalusi, mitmehäälsust õpetavatel kaanonitel, lühilauludel ning on suunatud repertuaari omandamisele koolisisesteks, -välisteks üritusteks.

Sõnakunstiring

E.Kruusmaa

5.-9.kl.

projektipõhine
Koolielu elavdamine. Kooli ürituste läbiviimine ja toetamine. Õpilaste esinemisjulguse parandamine,  ilmekuse arendamine.

Rahvatantsuring

E.Saaber

3.kl.

R 13.25
Arendada koostööoskusi, partneriga arvestamise oskust, rütmitunnet, liikumist muusikas, esinemisjulgust, õpetada eesti  rahvatantsu põhisamme ja tantse.

Robootika

M.Pitsner

1.kl.
2.-3.kl.

N 13.25
N 14.20
Kasutades robootikat, õpivad lapsed koos töötades põnevaid ja naljakaid probleeme lahendama. Tunni alguses õpime uue programmeerimise nipi ning pärast seda lahendavad lapsed vastavalt õpitule ülesande.

Robootika

R.Kits

6.-7. kl.

R 15.15
Pakkuda läbi käelise tegevuse ning arvuti kasutamise lastele teadmiseid ja oskuseid lihtsama taseme mehhatroonikast ja programmeerimisest.

KEAT

H.Roostik

6.kl.

projektipõhine
Suunata õpilasi koostööd tegema arvestades  kaaslaste individuaalsust , uute teadmiste omandamine. Osavõtt KEAT laagrist.

Taaskasutus

K.Štukert

5.-9.kl.

K 14.20
üle nädala
Propageerida õpilaste hulgas taaskasutust, arendada ettevõtlikkust. Leida looduslikke materjale, mida saaks kasutada sisustuselementidena. Tunda rõõmu oma kätega meisterdatud asjadest ja pakkuda silmailu teistelegi.

Loodusring

V.Padonik

1.-2.kl.
3.-4.kl.

E 12.30
E 13.25
üle nädala
Huvi äratamine looduse vastu, selle väärtustamine ja loodust säästva hoiaku kujundamine. Enamlevinud taime- ja loomaliikide tundmaõppimine.

Loovusring

E.Rikma

1.-2.kl.
3.-4.kl.

E 12.30
E 13.25
üle nädala
Läbi erinevate tegevuste arendada laste loovust ja fantaasiat, iseseisva mõtlemise ja tegutsemise oskust.

Liiklusring

K. Põdra

4.kl.

N 8.00
Rattalubade tegemiseks vajalike liikluseeskirjade õppimine.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar