pühapäev, 8. mai 2016

Mõtteid emadest


Mu ema on nagu päike,
ta juuksed on nagu äike.
Ma armastan sind, kui paistab päike
ja ka siis, kui õues on äike.

(Alice ja Carolina)

Armas oled emake,
armas nagu roosike.
Roosike on ilus nimi,
meie lemmikpood on Rimi.

(Rico ja Simon)


Armas oled emake,
nagu väike roosike.
Sulle kingin palju lilli
ja salatisse panen palju tilli.

(Teneli)

Ema on mul tark ja hea,
kodustöödes on mul pea.
Mängudes on täitsa hea
ja rohkem ma ei tea.

(Kardo ja Robin T.)

Kallis oled emake, lilli kingin sulle,
Ilus oled emake, armas oled mulle.
Tore oled emake, söögi teed sa mulle.
Tubli oled emake, kingi teen ma sulle.

(Etriin ja Kristella)

Kallis oled mulle, emme,
mina kingin sulle komme.
Sina kingid mulle pomme,
sulle vastu annan kalli homme.

 (Andres ja Enar)

Ema armas on ja tore,
temaga igav kunagi pole.
Oled armas mulle sa,
minuga kinos käib ta.

(Richard ja Ronim M.)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar